Nyelv: hu
Ügyfélszolgálat


Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni  webshopunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési  Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatók meg:

  • Üzemeltetői adatok ismertetése
  • A kínált termékek kategória besorolása
  • Általános vásárlási információk
  • Rendelési információk ismertetése
  • A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  • Rendelés lépéseinek bemutatása
  • A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
  • Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  • Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  • Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  • Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
  • Az elállási jog ismertetése
  • Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
  • Adatkezelési információk
  • Jogérvényesítési lehetőségek

Üzemeltetői adatok

  • Cégnév: Pannónia Representation Kft
  • Székhely: 1092 Budapest, Ráday utca 11-13, 2.em. 9.
  • Adószám: 23454651243
  • Cégjegyzék szám: 01 09 988776
  • Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Cégbíróság
  • Adatvédelmi nyilvántartás száma: 
    Szerződés nyelve: Magyar
  • Elektronikus elérhetőség:  kozpont@wellensteyn.hu 
    Web: www.wellensteyn.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36 1 210 24 86

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak

Ruházati termékek

    Általános vásárlási információk

    A megjelenített termékek személyes átvétellel illetve házhoz szállítással rendelhetők meg. Személyes átvétel esetén az átvétel helye             és  az átvétel időpontja: 

    WELLENSTEYN BUDA

    Cím: 1037 Budapest, Szépvölgyi út 43.
    Tel.: +36 1 951 00 43
    E-mail: buda@wellensteyn.hu 
    Nyitva tartás: hétfőtől-vasárnapig: 10-19h

    WELLENSTEYN VÁC

    Cím: 1056 Budapest, Váci utca 41/A
    Tel.: +36 70 602 0010
    E-mail: vaciwellensteyn@gmail.com
    Nyitva tartás: hétfőtől-vasárnapig: 10-20h

    WELLENSTEYN DEBRECEN

    4025 Debrecen, Hatvan utca. 17.
    Tel.: +36 70 931 0970
    Nyitva tartás: hétfőtől-péntekig: 10:00-18:00; szombat-vasárnap: 9:00-13:00


    WELLENSTEYN MAGYAR KERESKEDELMI KÉPVISELET

    Cím: 1136 Budapest, Pannónia utca 15.
    Tel.: +36 1 210 24 86
    E-mail: kozpont@wellensteyn.hu 
    Nyitva tartás: hétfőtől-vasárnapig: 10-19h

    A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!


    Rendelési információk

    A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, elegendő egy telefonszám és egy valós e-mail cím megadása.  Mindamellett a regisztráció kevesebb, mint egy percig tart, és nagyban megkönnyíti az Ön jövőbeli vásárlásait! Az Ön adatait bizalmasan kezeljük, erről bővebben jelen ÁSZF adatkezelési fejezetében olvashat.

    A termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, árát az adott termék információs oldalán lehet megismerni. Az áru részletes tényleges tulajdonságait a forgalmazó által a termékhez mellékelt használati utasítás tartalmazza. Ha véletlenül nem kapná kézhez az termékkel  együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal, mielőtt az árut használatba veszi, jelezze munkatársainknak, akik intézkedni fognak a pótlásról. A Pannónia Representation Kft szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás előtt az áruval, szolgáltatásainkkal kapcsolatban kérdése merülne fel, kérjük forduljon munkatársainkhoz telefonon vagy e-mailban..

    A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely – ha az nincs külön jelölve – már tartalmazza az általános forgalmi adót (27%). A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét, hacsak ezzel ellentétes információt nem talál a termék mellett.

    A webáruázból megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Pannónia Representation Kft fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Elektronikus úton (bankkártya vagy átutalás) történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése minimálisan 24 órát vesz igénybe, a termék átvétele csak ezt követően lehetséges.

    Amennyiben a Pannónia Representation Kft  minden gondossága ellenére hibás ár, rossz megnevezés vagy mennyiség kerül a webshop felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Pannónia Representation Kft nem köteles a terméket hibás áron vagy mennyiségben szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

    A Pannónia Representation Kft az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni, mely azonban nem minősül az Ügyfél ajánlatát elfogadó e-mailnek. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Pannónia Representation Kft ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

    Az Ügyfél ajánlati kötöttsége – amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül hozzá megérkezik – a visszaigazolás megérkezésétől számított 48 órával meghosszabbodik, mely időbe a munkaszüneti napok ideje nem számít be. Munkaszüneti napok jelen ÁSZF szerint a Munka Törvénykönyvéről szóló 1992. évi XXII. törvényben megadott munkaszüneti napok, valamint a szombati, és vasárnapi napok. Az ajánlat elfogadására és a szerződés létrejöttére az 1.4. pontban foglaltak irányadók.

    A megrendelések feldolgozása

    A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 12.00 óráig.  A megrendelés  feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség  a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

    Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül.
    A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A Pannónia Representation Kft nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

    Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

    Rendelés menete

    1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
    2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A termék eltávolítása gombra (x) kattintva törölheti az adott tételt a kosárban. Mennyiség megadását követően a   (frissítés) ikonra kattintva frissül a kosár tartalma.
    3. Termékeinkre rendelési értéktől függetlenül ingyenes kiszállítást biztosítunk.
    4. Válassza ki a fizetési módot.
    5. Megrendelés
    6. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/*
    7. Az adatok megadását követően a ” Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
    8. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap.
    9. A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

    *A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

    A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja, számlázás

    Termékeinkről minden esetben névre szóló, ÁFA-s számlát állítunk ki.
    ​A számla kiegyenlítésének módja lehet:

    • Utánvét:  Ilyenkor Ön a terméket kiszállító GLS Kft. munkatársának adja át a vételárat.
    • Bankkártya:  A legtöbb Magyarországon használt kártyát elfogadjuk. Bankkártya elfogadás a Barion rendszerén keresztül történik.
    • Átutalás.
    • Készpénzes fizetés személyes átvételkor.

    A megrendelt terméket utánvét esetén a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet, valamint jelen ÁSZF egy példányát (különös tekintettel az elállásra vonatkozó szabályokra)  a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

    Házhoz szállítás, információk

    Webshopunk megrendeléseit a GLS  futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

    Házhoz szállítás díjszabása:

    • vásárlási értéktől függetlenül INGYENES

    Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

    Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak, elletve azt már előre kiegyenlítette! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

    Garancia

    Termékekre gyártótól függően 12 hónap garanciát vállalunk. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott árut közvetlenül webáruházunk szervizpontjára  is visszaküldheti a  1136 Budapest, Pannónia utca 15. címre. Utánvéttel küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!

    Elállás joga

    A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

    Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

    Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

    Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak:

    • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.

    A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

    Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

    4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék
    kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a
    3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított tizennégy munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a
    termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított tizennégy munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az
    elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása
    hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától
    függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.

    A törvény további részletei megtekintése ITT

    Elállás jog gyakorlásának menete

    Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a  megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! Kérjük, hogy a garanciaidőn belül őrizze meg a termék csomagolását!

    A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

    A termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül a Pannónia Representation Kft a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

    Adatkezelés

    Az webáruház használata során a Pannónia Representation Kft részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben ez a harmadik fél a Pannónia Representation Kft Alvállalkozója, pl: futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Pannónia Representation Kft kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.

    A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet  a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.

    A megrendelés folyamán rögzített adatokat aPannónia Representation Kft megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Pannónia Representation Kft bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

    Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az kozpont@wellensteyn.hu  e-mail címen.

    Szerzői jogok

    A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. A  Pannónia Representation Kft szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).


    Jogérvényesítési lehetőségek

    Ügyfélszolgálat


    Wellensteyn Magyar Kereskedelmi Képviselet

    • Cím: 1136 Budapest, Pannónia utca 15.
    • Nyitvatartás:  hétfőtől-vasárnapig: 10-19h
    • E-mail: kozpont@wellensteyn.hu 
    • Internet: www.wellensteyn.hu 
    • Telefonos elérhetőség: +36 1 210 24 86

    Kötelező válaszadási idő e-mailen beérkezett megkeresésekre: 3 munkanap

    Amennyiben a Pannónia Representation Kft és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak az Ügyfél rendelkezésére:
    a)  Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve elérhető a WELLENSTEYN MAGYAR KERESKEDELMI KÉPVISELET üzletében. Az ide írott bejegyzésekre a Pannónia Representation Kft 30 napon belül írásban válaszol.

    b)  Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

    c)   Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

    d)   Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

    A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló  17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Pannónia Representation Kft általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

    Ugrás az oldal tetejére